Solve Et Coagula
Yeah bro
avanti cosi
fammi sapere come procede allora
Yeah bro

Semplicemente ho due giorni dove faccio pull e push tutto in 5x5 poi ho due giorni invece dove faccio sempre push e pull però con 3x8 e poi 3x15-20 tutto ciò abbinando un pre wo ricco di nitriti e citrulline malate e cho che alzando l'insulina dovrebbe darmi molto pump. Vedremo un po'
Ed assumevo pure troppo fibre, sulle 40 gr che adesso ho ridotto a 15.
)

Spero che così facendo di aumentare pure un po' la lipolisi e nel momento di fasting di accentuare per quanto sia possibile l'ossidazione dei fat.

non ti alleni prima del primo pasto? (mi sono perso la tua dieta recente
)

We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta