Originariamente Scritto da emaz92
Visualizza Messaggio

Grazie, ma ancora bisogna migliorare...
Grazie, ma ancora bisogna migliorare... 
. Mi terrò aggiornato riguardo ai tuoi progressi
. Mi terrò aggiornato riguardo ai tuoi progressi 
. Tu ogni quanto aumentavi il peso degli esercizi? Probabilmente è scontata come risposta, ma solo per curiosità 
. Tu ogni quanto aumentavi il peso degli esercizi? Probabilmente è scontata come risposta, ma solo per curiosità
Quando te la senti, considera che anche adesso faccio Complementari con Peso tranquillo [dice], ma io arrivo in fondo stanco lo stesso...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta