Originariamente Scritto da Dave Clark's attacks
Visualizza Messaggio
.
.

....vabè spero che la mia dimenticanza sia perdonata dal BOSS...
....vabè spero che la mia dimenticanza sia perdonata dal BOSS...
I polpacci mi sono fermato un paio di volte nel calf sitting perchè erano cotti al massimo.
. Stamane mi sono pesato sulla bilancia e segnava 77 kg a vuoto
. Ho notato che la parte superiore è leggermente indietro rispetto alle gambe. Crescono da sole. Maledette !
Comunque le ho misurate: 57 cm X 173 cm di altezza
Comunque le ho misurate: 57 cm X 173 cm di altezza

Comunque ieri mi vide l'istruttore e disse che la parte alta è da migliorare. Dorian con quella scheda posso avere questi miglioramenti (sopratutto spalle,tripiti e pettorali)?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta