If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Whip,Pino, Dorian no calf's Crazy Log (Don't do this at Home!)
Giorno a tutti!
Cominicio a sentire il caldo... Sebbene qui non si stia poi cosi' male...
Ieri
Squat (tutto veloce)
WU
5x100
5x110
5x120
5x130
5x140
Stop
3x3x140
1x150
Panca Fermo 3"
9x3x110 gli ultimi 2 set piuttosto lenti... cattivo setup e un paio di zanzare del ***** che mi hanno fatto perdere la concentrazione
Front Squat 5x5x90
GM 5x5x90 wide stance no cinta
Core
Giorno a tutti!
Ieri
Squat (tutto veloce)
WU
5x100
5x110
5x120
5x130
5x140
Stop
3x3x140
1x150
Panca Fermo 3"
9x3x110 gli ultimi 2 set piuttosto lenti... cattivo setup e un paio di zanzare del ***** che mi hanno fatto perdere la concentrazione
Front Squat 5x5x90
Core
Giorno a tutti!
Ieri
Squat (tutto veloce)
WU
5x100
5x110
5x120
5x130
5x140
Stop
3x3x140
1x150
Panca Fermo 3"
Front Squat 5x5x90
Core
x gli esperti cessaroli...cosa mi consigliato come alimentazione. io ho presto i probiotici/fermenti e sto mangiando tutto secco soreseggiando di tanto in tanta acqua a temperatura ambiente. io stasera mi DEVO allenare
x gli esperti cessaroli...cosa mi consigliato come alimentazione. io ho presto i probiotici/fermenti e sto mangiando tutto secco soreseggiando di tanto in tanta acqua a temperatura ambiente. io stasera mi DEVO allenare
imbottisciti anche di sali minerali, riso, carote, limone
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta