Originariamente Scritto da gemboy

ho letto diverse vostre discussioni e le ho trovate interessanti e divertenti, alcune proprio da buttarsi per terra dal ridere
, così ho deciso di iscrivermi
. non frequento palestre ma ne ho una in casa ben attrezzata, mi alleno da tanto ma in maniera continua da circa un anno, diciamo che sono in forma, "natural" solo per la paura che mi frena a passare dall'altra parte... un saluto a tutti e grazie anticipate a chi risponde anche solo per mandarmi a 
e il secondo le mangia 

mentre Oceans Whispers mi sufflona le palle, e Banjo mi lecca l'ano
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Commenta